onsdag 29 oktober 2008

För en gångs skull

Det hela var tydligen ett så kallat "spex" för en svensexa; bilden nedan alltså.
Det fina är att händelsen har lett till en av de bästa artiklarna jag sett i GP, fantastiskt välskriven; här komma ett utdrag.

Även föräldrarna undrade
Reaktionerna Richard Hallberg har fått är många. De flesta tror att det är allvar och frågar om han är dum i huvudet. Till och med hans föräldrar undrade vad det var för ego, innan det upptäckte att det var deras son.
- Jag tycker att det var ett roligt skämt. Min fru skickade ett sms och skrev att hon tyckte att det var underbart, säger han.
Den klassiska bilden tror Richard Hallberg är en pik. Det senaste året har han fått barn, gift sig, köpt en kombibil, blivit villaägare och går omkring i en batistinijacka.
- Pål tycker att jag vuxit upp för fort, att jag är brådmogen.

Inga kommentarer: