tisdag 7 oktober 2008

For a relaxing time...

Äntligen får jag en välbehövlig semester från att granska ansökningar från Pakistan, Ghana, Nigeria, Bangladesh, Indien och Kamerun och istället åka till Japan. Jag har aldrig varit där och det ska bli helt sanslöst roligt. På torsdag förmiddag åker jag och är borta i två och en halv vecka. Första veckan är jag något för mig själv då Petra ska på en konferens om psykologisk biologi eller något liknande så då kommer jag leka Bob Harris i hotellbaren fast med Bailey's och jag tänker inte ligga med någon jazzpianist.

Önska mig lycka till så ska jag försöka fotoblogga på resan om det är möjligt därifrån. Ses om typ 3 veckor!

1 kommentar:

Patrik sa...

Självklart är jag avundsjuk. Men du kommer får det fantastiskt. Och du har påmint mig om min fascination över Scarlett Johansson. Är inte hon det vackraste som vandrat denna jord?