fredag 27 juni 2008

Toppen Sommar


Det är alltså Sanna Bråding som är knarkande-tv-programledare-fångad-på-bild personen.
Alla visste det antagligen redan, men inte jag. Vad vet jag om sådant.

Att hon går ut offentligt med det är ju bara positivt. Att jag personligen har haft problem att acceptera henne som offentlig person överhuvudtaget är en annan sak.
Men att hon kör med "jag mådde dåligt, knarket var en paus från det" - grejen är, om än förståeligt, antagligen inget annat än skitsnack.

Sen kan jag nog inte kräva av en människa att stå för att hon vill knarka på midsommarafton - särskilt när hon är en sorts förebild för ketchup i pea-trea-generationen. Om det ens finns någon.

Men å andra sidan tror jag knappast att någon skulle ge sig på amfetamin en valborg för att Sanna Bråding gjort det.

Foto: Suvad Mrkonjic

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju det till dig för en evighets sedan! Då stod det enligt Maria att en känd kvinnlig programledare inte bara brukat utan även sålt vidare (hon har nog läst snabba cash tror jag), och hon misstänkte genast fröken Bråding. Stackars stackars henne, så dåligt hon måste ha mått... ehum.

Anonym sa...

Jag måste ha varit distraherad.

Uppdatering: hon har dömts till 3 månaders fängelse. bomshakalak.